Post

Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?

Istnieje wiele sposobów reklamy zewnętrznej. Jednak chyba najbardziej rozpowszechnioną metodą promocji jest dystrybucja wizytówek - to znany atrybut każdej działalności biznesowej. Świeżo upieczeni przedsiębiorcy często jednak zastanawiają się nad skutecznością wizytówek, ich głównymi zaletami i wadami, rodzajem i optymalnym sposobem ich wykorzystania.

Co to jest wizytówka

Wizytówka może być wykonana z papieru, tektury, tkaniny, tworzywa sztucznego lub nawet drewna, a jej główną funkcją jest przypominanie o danych kontaktowych. Wizytówki łatwo mieszczą się w portfelu, ładnie wyglądają i naprawdę są doskonałym materiałowym przypomnieniem konkretnej osoby, organizacji czy firmy. Im bardziej oryginalny projekt i lepsza prezentacja, tym lepiej karty będą spełniały swoją bezpośrednią funkcję. Z reguły wizytówki są rozdawane bezpośrednio, pozostawione na stojakach, rozdawane przy zakupie produktu lub usługi.

Plusy i minusy wizytówek

Przede wszystkim obecność wizytówek podkreśla „powagę” przedsięwzięcia. W rzeczywistości wizytówka podkreśla znaczenie konkretnego właściciela i / lub jego firmy. Pomimo tego, że na wizytówce wskazane są podstawowe informacje, to pozwalają one zrozumieć, jakie stanowisko zajmuje dana osoba lub czym zajmuje się firma. Najczęściej w tym drugim przypadku wizytówki stają się potężnym narzędziem promocyjnym, które może znacząco podnieść poziom sprzedaży. Dziś technologie pozwalają na realizację dowolnych pomysłów projektantów. Możesz opracować projekt, który pasuje do profilu przedsiębiorstwa, podkreśla jego status i jednocześnie przyciąga wzrok. Możesz zamówić wizytówki w drukarni lub firmie reklamowej i już następnego dnia otrzymać gotowy produkt.

Koszt jakość

Cena partii wizytówek będzie zależała od wielu czynników, w tym od rodzaju nadruku, materiału, projektu, obróbki po druku itp. Jednak najczęściej taka usługa nie jest droga, zwłaszcza przy porównywaniu wizytówek z narzędziami promocyjnymi na większą skalę, takimi jak serpentyny czy billboardy. Dzisiejsza technologia pozwala na stworzenie doskonałego projektu. Pamiętaj, że niektóre firmy starają się obniżyć koszty, używając wkładów używanych lub analogowych. Aby uniknąć takich problemów, musisz zamówić próbkę, która jasno pokaże ci, za jaki rodzaj materiału płacisz. Jeśli zamawiasz wizytówki z materiałów wysokiej jakości, a tym bardziej, jeśli są laminowane po wydrukowaniu, nie musisz się martwić, że klient wyrzuci je po prostu ze względu na ich kiepski i niedbały wygląd. Niewielki rozmiar wizytówki pozwala klientowi łatwo schować ją do portfela, gdzie zawsze będzie pod ręką.

Zamiast wizytówki

Sieci społecznościowe i komunikatory. To jeden z najłatwiejszych i najskuteczniejszych sposobów komunikacji. Szczególnie lubią go mikro i małe firmy. „Znajdźmy się na Facebooku / LinkedIn” jest bardziej powszechne w networkingu niż „wymieńmy się wizytówkami”. Niewątpliwym plusem tej metody jest to, że natychmiast znajdziesz swojego nowego znajomego.

Elektroniczna wizytówka jest tworzona w specjalnej aplikacji i po uruchomieniu na smartfonie jest wysyłana do każdego, kto ma uruchomioną aplikację. Eleganckie rozwiązanie do negocjacji wielostronnych lub dużych konferencji. Kod QR - Ten sposób wymiany kontaktów jest szczególnie popularny w Chinach i Korei Południowej. Kod jest podany na karcie lub identyfikatorze. Vis-a-vis skanuje, uzyskuje dostęp do niezbędnych informacji i zwraca kartę właścicielowi. Specjalna aplikacja bezpośrednio skanuje wizytówkę i podobnie jak w przypadku kodu QR, wprowadza dane do listy kontaktów.