Post

9 firm, których projekty plakatów są na czasie

Plakaty to niezrównana okazja dla małych firm, aby wykazać się kreatywnością i zrobić wrażenie, które nie tylko zrobi wrażenie na ludziach, ale także przyciągnie ich wzrok! Te firmy są absolutnie przybijając go z ich projektów plakatów, badając różne sposoby, aby uzyskać ich przesłanie przy jednoczesnym zachowaniu unikalny i niezapomniany efekt...

1) Snickers

Najnowsza kampania Snickersa to sukces napędzany testosteronem, zachęcający głodnych do zjedzenia czekolady i sięgnięcia po orzeszki (wszyscy wiemy, że "nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny")! Ten plakat nawiązuje do ich silnej marki, wykorzystując batony Snickers do przedstawienia rękawicy hokeisty, skontrastowanej z mglistym i dramatycznym tłem.

2) Mini

Mini udało się zmieścić na tym plakacie ogromną ilość informacji bez ryzyka przeładowania obrazem. Samochód wymaga uwagi, ponieważ niebieski pojazd wyłania się z ciemnego tła, sfotografowany od dołu, aby stworzyć dumną, dominującą sylwetkę (która nie unika ironii, że jest reklamą Mini)! Sprytna gra słów służy jako wyraźny nagłówek, więc nawet z daleka widać, że plakat reklamuje wypożyczone samochody. Gdy przyjrzymy się bliżej, pojawia się więcej szczegółów oferty, co sprawia, że plakat staje się niezapomnianym projektem.

3) Tesco

Aby uczcić ponowne wprowadzenie winyli do swoich sklepów, Tesco zamówiło serię pomysłowych plakatów, które nawiązują do tradycyjnej reklamy supermarketu, wykorzystującej klasyczne okładki płyt winylowych kultowych zespołów. Ten plakat nawiązuje do obrazu Andy'ego Warhola dla The Velvet Underground z 1967 roku, jednocześnie nawiązując do oferty spożywczej Tesco.

4) Philips

Ten uroczy plakat to zabawny sposób na promocję wyjątkowo cichej suszarki do włosów firmy Philips. Złowieszczy upiór ze snu dziecka jest bezgłośnie zdmuchiwany przez moc suszarki, która działa tak cicho, że dziecko spokojnie śpi!

5) Niewinny

To była tylko kwestia czasu, zanim ulubiona brytyjska firma produkująca smoothie stworzy ten plakat. Przekształcenie marki "Innocent" w diabelnie pyszny napój to uroczy sposób na promocję firmy. Proste, białe tło utrzymuje plakat w zgodzie z marką i pokazuje, jak niewiele zmian może stworzyć potężny projekt plakatu.

6) Odkryj San Francisco

Aby promować turystykę w San Francisco, Gee + Chung Design stworzyło ten niesamowity hołd dla miasta, wykorzystując słynne punkty orientacyjne do przeliterowania jego nazwy. Kolor pomarańczowy początkowo przyciąga uwagę, podczas gdy po bliższym przyjrzeniu się, skomplikowany projekt ujawnia niesamowite ilustracje przedstawiające miasto. To z pewnością sprawi, że będziesz chciał wskoczyć na miejsce po drugiej stronie Atlantyku!

7) Starbucks

Ten plakat o świadomości marki zawiera w sobie wszystko, do czego aspiruje ta firma. Prosty kubek czarnej kawy na wynos reprezentuje podstawowe kompetencje firmy na najbardziej podstawowym poziomie, a rustykalne, ciepłe brązy tła przywołują na myśl uspokajające doświadczenie, jakim jest delektowanie się gorącą kawą. Nagłówek jest prosty i zabawny; sugeruje, że Startbucks jest jedynym miejscem, gdzie można dostać filiżankę dobrej kawy.

8) Festiwal Sundance

Legendarny Sundance Film Festival w Utah stworzył serię plakatów, aby wzbudzić emocje związane z tegorocznym wydarzeniem. Używając tylko nazwy festiwalu, daty i artystycznych promieni słońca rozłożonych na stronie, każdy plakat wykorzystuje tylko trzy kolory blokowe, jeden dla tła, inny dla "promieni słońca" i jeszcze jeden dla tekstu. Minimalizm udowadnia, że mniej może oznaczać więcej, gdy chodzi o kreowanie sceny.

9) Uber Francja

Po drugiej stronie kanału, Uber wywołał burzę swoimi najnowszymi plakatami, które przedstawiają przyjaciół z różnych środowisk, bawiących się w swojej taksówce. Kampania przemawia do osób w każdym wieku, każdej rasy i płci, przekazując przesłanie, że Uber jest uniwersalny i zasadniczo dla każdego.

Czujesz się zainspirowany tymi markami, które są szefami swoich plakatów? Sprawdź naszą ofertę darmowych szablonów plakatów, które pomogą Ci w promocji Twojego biznesu.